مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
رویکردهای مدیریتی در حوزه کسب‌ وکار هوشمند
مسیر تحول توانمندیهای هوش کسب و کار و رسانه اجتماعی

سیده مریم میرشریف؛ اکبر عالم تبریز؛ علیرضا موتمنی

دوره 12، شماره 45 ، شهریور 1402، ، صفحه 1-38

https://doi.org/10.22054/ims.2023.71110.2256

چکیده
  پیشرفت در فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی در سال‌های اخیر و تولید حجم زیاد داده در وب 2، منجر به شکل‌گیری رویکرد جدیدی از همگرایی دو حوزه علمی‌هوش‌کسب‌وکار و تحلیل رسانه‌اجتماعی شده که برخی محققان آن را هوش‌کسب‌وکار اجتماعی یا به‌عبارتی هوش‌کسب‌وکار مبتنی بر تحلیل رسانه‌اجتماعی نامیده‌اند. گسترش مطالعات و زمینه‌های مطالعاتی، ...  بیشتر